Wideo: Analiza techniczna Bayonetta 3 wykonana przez Digital Foundry

Bagneta 3 wreszcie tu jest i jak zwykle przy najnowszym wydaniu Nintendo, Digital Foundry przyjrzało się bliżej wydajności i liczbie klatek na sekundę w grze. Więc jak to się trzyma?

Podsumowując, John Linneman uważa, że ​​trzecia gra ma „poważne problemy techniczne” i że jest to gra, w której „wydaje się, że cała produkcja szukała mocniejszego sprzętu, który ostatecznie nigdy nie dotarł”.

Ogólnie jakość obrazu jest określana jako „dość ograniczona”. Chociaż Bayonetta 3 poprawia się w drugiej grze, skacząc z 720p do 810p w dokuale tryb przenośny jest teraz poniżej 720p – z liczbą pikseli mniejszą niż 480 godz.

Pod względem wydajności gry przerywniki zachować 30 klatek na sekundę oraz rozgrywka cele 60 klatek na sekundę. Gra na większą skalę zestawy też były teraz ograniczona do 30 klatek na sekundę.

„Ale chodzi o to, że w normalnej rozgrywce docelowa liczba klatek na sekundę wynosi 60 klatek na sekundę, ale rzadko jest to osiągane i to jest prawdziwy problem… na całkowicie pustym polu bitwy liczba klatek nadal regularnie spada poniżej 60 klatek na sekundę”. druga.

„… po wejściu do walki jest w zasadzie całkowicie odblokowana i niestabilna”

Pomimo problemów technicznych Linneman uważa, że ​​Bayonetta 3 ma w sobie coś wyjątkowego, to tylko przypadek, „gdzie naprawdę może wykorzystać następną generację sprzętu Switch, aby świecić najjaśniej”.

„Biorąc pod uwagę historię Platinum z przenoszeniem gier, wydaje się to również bardzo realną możliwością, więc może zobaczymy ulepszoną wersję Bayonetty 3… Czuję, że technologia Platinum naprawdę wymaga gruntownego remontu. nie do końca graj zgodnie z mocnymi stronami sprzętu Switch… zmień swoje oczekiwania od strony technicznej, a będziesz się dobrze bawić z Bayonettą 3″

Z bardziej pozytywnego punktu widzenia czasy wczytywania gry są „stosunkowo krótkie” – z płynnymi przejściami między mapami w czasie rzeczywistym. Zobacz pełny przegląd Digital Foundry w powyższym filmie. Możesz również sprawdzić pisemną analizę techniczną DF na Eurogamer.

Leave a Comment