Square Enix chce stworzyć „globalne tytuły hitów” i wierzy, że blockchain „odgra kluczową rolę w przyszłym rozwoju”

W raporcie finansowym, który potwierdził, że Square Enix „ustanowił nowe rekordy całorocznej sprzedaży netto”, japońska firma twierdzi, że chce „poprawić [its] obecność na rynku globalnym” biorąc pod uwagę „szarą grupę demograficzną” dotyczącą tworzenia gier głównie na rynek japoński.

W prawoSquare Enix powiedział, że jest „krytyczny dla [its] biznes, który [it] produkują przebojowe tytuły, które przemawiają do globalnego rynku”.

Wiadomości Eurogamer: Czy Konami może przywrócić Silent Hill z martwych?

„Aby nasza grupa mogła lepiej skoncentrować się na tworzeniu tytułów na rynek globalny w tym zmieniającym się środowisku, musimy skoncentrować nasze ograniczone zasoby na tworzeniu silnych i solidnych tytułów” – powiedziała firma.

„Musimy wzmocnić naszą obecność na globalnym rynku, szybko tworząc strukturę organizacyjną, która pozwoli nam konsekwentnie wdrażać wysokiej jakości treści wytwarzane poprzez selektywną i ukierunkowaną alokację zasobów, co wymaga przeglądu naszego portfolio tytułów i studia.

„Osiągnięcie znacznego wzrostu w branży gier jest obecnie trudne dla firm konkurujących głównie na rynku japońskim ze względu na jego szarą demografię. Dlatego tak ważne dla naszej firmy jest, że produkujemy przebojowe tytuły, które przemawiają do globalnego rynku, który oferuje większą skalę pod względem klientów i wielkości sprzedaży” – dodał Square Enix (dzięki NME).

„Innymi słowy, rynek japoński nie jest już wystarczający, aby osiągnąć poziom przychodów, który pozwala nam zwrócić naszą inwestycję w rozwój i generować zysk, więc musimy podchodzić do naszych wysiłków rozwojowych z założeniem, że musimy odnieść sukces na rynku globalnym ”.

Prezydent Yosuke Matsuda dodał ponadto, że wierzy, że „rozrywka blockchain” będzie odgrywać kluczową rolę [SE’s] strategię przyszłego wzrostu”, dodając, że firma „zidentyfikowała AI, chmurę i blockchain jako kluczowe obszary inwestycyjne”.

Zaledwie kilka tygodni po potwierdzeniu, że tak sprzedaje swoje zachodnie studia i IP firmie Embracer Group za 300 milionów dolarów, Square Enix ujawniło plany „założenia nowych studiów” i pozyskania kolejnych.

Wiadomość ta pojawiła się w ramach niedawnej prezentacji finansowej firmy, która ujawniła, że ​​jedną z inicjatyw „średnioterminowej strategii biznesowej” Square Enix jest „wzmocnienie możliwości tworzenia gier poprzez zakładanie nowych studiów, [mergers and acquisitions]itp.”

Firma powiedziała, że ​​„celami sprzedaży wybranych zagranicznych studiów i własności intelektualnej” – dlatego sprzedała swoje trzy zachodnie studia – było „osiągnięcie trwałego wzrostu poprzez selekcję i koncentrację zasobów firmy, lepsze dostosowanie zagranicznej funkcji wydawniczej ”. z organizacją w Tokio i przekształcenie portfela biznesowego grupy”.

Leave a Comment