Ping w Modern Warfare 2 jest cicho wyłączany po problemach z „wallhackiem”

System pingowania Modern Warfare 2 został najwyraźniej wyłączony, próbując powstrzymać oszustów „hackujących ściany”.

W ciągu kilku godzin od zgłoszenia błąd pingowania ekranu śmierci pozwala śledzić jednego gracza do końca gry Wyglądało na to, że deweloper Infinity Ward po cichu wyłączył system pingowania.

Digital Foundry zagłębiło się w wersję beta, aby uzyskać porównanie wydajności.

„Ogromny błąd: możesz pingować wroga na ekranie śmierci, a ping będzie trwał przez całą grę, zasadniczo dając ci wallhacks dla jednego gracza przez resztę gry” – powiedział u/zFStatic.

„Bruh, to ogromny błąd” Potwierdzony inny gracz. „Przysięgam, że zauważyłem ludzi obserwujących mnie przez ściany, ale nie chciałem, żeby to był „ten facet”, więc przeszedłem [to] przez przypadek. Trzeba to jak najszybciej naprawić, bo inaczej się rozprzestrzeni”.

„Myślałem, że zwariowałem” – powiedział następny. „F*cks ciągle strzelają dokładnie w ten zakręt, w którym się chowam, ale nie zawracaj sobie głowy sprawdzaniem żadnych zakrętów, gdy biegną prosto na mnie.

Deweloper Infinity Ward nie ogłosił oficjalnie, że ping został wyłączony lub kiedy może zostać przywrócony, ale na razie wygląda na to, że system pingowania jest dostępny tylko w meczach prywatnych. Oczywiście poinformujemy Cię, gdy tylko to się zmieni.

ICYMI, tegoroczne Call of Duty, cieszy się z rozmachem premierę, a kampania jest dostępna dla wszystkich, którzy zamówili Modern Warfare 2 w przedsprzedaży na tydzień przed jego pełną premierą wczoraj (28 października). W miarę rozwoju kampanii jest prawdopodobnie tak duży i odważny jak Call of Duty – seria, która nie jest znana z dystansu. Ale czy to jest dobre? Dowiedz się więcej o tym, co do tej pory myślą Wes i Martin…

Leave a Comment