Niefortunny dom aukcyjny Diablo 3 na prawdziwe pieniądze nie mógł zostać usunięty z jednego bardzo prozaicznego powodu

Gracze, którzy byli na premierze Diablo III w 2012 roku, prawdopodobnie pamiętają dom aukcyjny: mechanizm gry, w którym gracze mogli kupować i sprzedawać swoje przedmioty w grze za prawdziwe pieniądze.

Ta funkcja była kontrowersyjna od samego początku, ale nie zniknęła całkowicie do 2014 roku. Teraz wiemy dlaczego. Podczas panelu na Portland Retro Gaming Expo (przez Gracz komputerowy), główny projektant Diablo III, Jay Wilson, powiedział, dlaczego Blizzardowi zajęło tyle czasu usunięcie niepopularnej mechaniki.

„Powodem, dla którego nie pozbyliśmy się go od razu, gdy zobaczyliśmy, że jest to problem, był prawnie, że nie sądziliśmy, że możemy, ponieważ było to reklamowane na pudełkach” – powiedział Wilson. „Więc zajęło nam dużo czasu, aby rozwiązać wszystkie problemy prawne, zanim w końcu powiedzieliśmy:„ dobrze, uważamy, że warto spróbować, jeśli dostaniemy pozew, w porządku ”.

Wilson zauważył również, że dom aukcyjny nie był zbyt popularny, mówiąc: „Jeśli zarobił więcej niż 10 lub 15 milionów [dollars] Byłbym zaskoczony. To brzmi jak dużo pieniędzy, ale WoW prawdopodobnie zarabiał co 10 sekund. Nie był zbyt popularny”.

Blizzard zaprezentował kontrolowany przez graczy dom aukcyjny Diablo III w 2011 roku. Dopiero prawie półtora roku po premierze Blizzard w końcu ogłosił, że dom aukcyjny zostanie zamknięty. Serwis ostatecznie zakończył się w marcu 2014 roku, kiedy Blizzard przyznał, że mechanik podważył punkt widzenia Diablo.

Usunięcie mechaniki domu aukcyjnego Diablo III spowodowało ogromny zwrot w grze. Blizzard ostatecznie wprowadził system „Loot 2.0”, który zrównoważył dropy, dając graczom znacznie lepsze wrażenia. Doprowadziło to do bardzo dobrze przyjętej kolekcji Diablo III Eternal Collection i przeniosło Diablo III na wyższą pozycję na naszej liście gier, odnotowując wielki powrót.

Teraz wierni Diablo nie mogą się doczekać, kiedy Diablo IV pojawi się na Xbox Series X|S, PS5, Xbox One, PS4 i PC w przyszłym roku. Na szczęście Blizzard już potwierdził, że gracze nie będą mogli „płacić za moc” w nadchodzącej grze – problem, który nękał również mobilną ofertę marki, Diablo Immortal. Aby dowiedzieć się więcej o Diablo, sprawdź nadchodzące plany Blizzarda dotyczące beta Diablo 4.

Logan Plant jest niezależnym pisarzem dla IGN zajmującym się grami wideo i wiadomościami rozrywkowymi. Ma ponad sześcioletnie doświadczenie w branży gier z bylines w IGN, Nintendo Wire, Switch Player Magazine i Lifewire. Znajdź go na Twitterze @LoganJPlant.

Leave a Comment