Marvel Snap zignorował klip z gry karcianej i zadziałało

Zdjęcie przedstawia Quicksilver z Marvel Snap przed okładką komiksu.

obrazek: Marvel / Druga Wieczerza / Kotaku

Marvel Snap to bardzo dobra gra karciana który niedawno opuścił wcześniejszy dostęp i jest teraz grywalny na Androidzie, iOS i Steam. W przeciwieństwie do praktycznie wszystkich innych cyfrowych gier karcianych, Pstryknąć nie obejmuje opcji mulligan na początku meczu, która pozwala na odrzucenie niektórych lub wszystkich kart na rzecz nowych kart. Ale jak wyjaśnił na Twitterze Ben Brode z Second Dinner, podczas gdy brak mulligana był problemem dla wczesnych testerów, programiści naprawili go, wprowadzając tylko jedną małą zmianę w jednej karcie.

Wydany w zeszłym tygodniu po kilku miesiącach wczesnego dostępu, Marvel Snap to darmowa gra karciana stworzona przez ex Hearthstone reżyser Ben Brode i jego nowe studio gier Second Dinner. Szybko stała się jedną z najpopularniejszych gier mobilnych i ulubioną wśród niektórych moje pudełkopersonel. Gram w nią od wersji beta i myślę, że może to być moja ulubiona cyfrowa gra karciana, ponieważ skupia się na szybkich meczach, losowych elementach i małych taliach. Jednak w ramach tego oszczędnego podejścia do gry karcianej Brode i jego zespół wkrótce postanowili nie uwzględniać mulliganów. I wymagało to jednego drobnego ulepszenia Quicksilvera, aby to zadziałało.

Na Twitterze Brode wyjaśnił, że to, co sprawia, że ​​gry karciane są zabawne, to wariancja. Chciała jednak także drugiego obiadu Marvel Snap talie mają być małe, ponieważ tworzenie talii jest często jedną z największych przeszkód dla nowych graczy. A im mniejsze pakiety, tym mniej będą miały wariancji. Aby gracze nie musieli po prostu odrzucać kart, aby uzyskać dokładnie to, czego potrzebują – i aby ludzie mogli blefować za pomocą mechaniki snapów – druga kolacja porzuciła mulligany.

Jak można się spodziewać, wycięcie tak popularnej i tradycyjnej części gier karcianych spowodowało pewne problemy. Według Brode’a, gdy ludzie grali we wczesne buildy Pstryknąć, najczęściej narzekali na brak mulliganów.

“We knew that once players understood how the Cube worked and how you could bail out at any time for only a small loss of Cubes, the impact of bad luck would be lessened,” wrote Brode. “And also, missing a one or two drop in Snap is really different than in other card games. There’s no ‘tempo’ in Snap. You don’t ‘lose board control’ by not playing a card early. It might not be the best, but you’re certainly not doomed.”

Even though Brode and the team were confident players wouldn’t miss the mulligan once they understood the game, the amount of early feedback concerning not being able to play anything on turn one and not having a chance to swap cards was hard to ignore. But instead of completely reworking the game, the team made a single change. Umieszcza Quicksilver w talii, gracze rozpoczynają grę z. Karta zużywa tylko jedną energię, a także posiada zdolność, która zawsze umieszcza ją w twojej ręce na początku meczu.

“Od razu [after this tweak] opinie Mulligana wyschły — wyjaśnił Brode. „Kto musi mulligan, skoro zawsze możesz narysować swoją 1 kroplę?” W końcu wielu graczy zdecyduje się wymienić Quicksilver na inną kartę, ale w tym momencie nie wybór zaryzykuj złe otwarcie ręki.

Brode zakończył wątek wyjaśniając, że programiści często muszą decydować, czy problemy dotyczą całego systemu, czy tylko problemu z jakąś treścią. Innymi słowy, czy problem wymaga przerobienia całego systemu gry, czy można go rozwiązać drobnymi poprawkami, takimi jak wrzucenie użytecznej karty o jednej energii do pierwszej talii graczy?

W tym przypadku drobna zmiana na Quicksilver rozwiązała problem bez większych różnic Przystawka Marvela. To dobrze, bo jestem zadowolony z dzisiejszej gry, i nigdy nie przegap mulliganów!

Leave a Comment