Kamiya mówi, że jest „na zawsze dłużnikiem Nintendo” za Bayonettę 3

Dyrektor nadzoru PlatinumGames Hideki Kamiya 3 i producent Nintendo Makoto Okazaki rozmawiali o pochodzeniu bagneta 3. Informacje pochodzą z wydania japońskiego magazynu z tego tygodnia Famitsu, jako dwójka zaangażowana w dogłębną dyskusję na temat tytułu Switch.

Kamiya potwierdziła, że ​​PlatinumGames rozpoczęło prace nad projektem i prototypem po anulowaniu jej poprzedniego projektu Scalebound. Nintendo już posuwało się naprzód z portami Bayonetta 1 i 2 dla Switcha, a Kamiya następnie udostępnił wiadomość wideo, która według Okazakiego „była ostatnim impulsem, aby ta gra stała się rzeczywistością”. Tymczasem Kamiya wspomniał, że jest „na zawsze dłużnikiem Nintendo”.

Poniżej znajdują się komentarze Kamiyi i Okazaki na temat początków Bayonetty 3, przetłumaczone przez Nintendo Everything:

Na początek, jak zaczęło się planowanie Bayonetty 3?

Kamiya: Czas był tuż po anulowaniu projektu Scalebound, nad którym pracowaliśmy. Postanowiliśmy rozpocząć pracę nad Bayonettą 3, grą, której pragnęli fani i którą ja chciałem stworzyć. Samo napisanie propozycji nic nie kosztuje, więc zaczęliśmy modelować prototyp. Nadal wymyślałem koncepcje i najpierw wykonałem kilka wstępnych projektów. Podczas gdy (reżyser Yusuke) Miyata i inni włożyli je w projekt, pracowaliśmy z projektantką postaci Mari Shimazaki-san nad nowym projektem Bayonetty, a także zaczęliśmy nadawać kształt historii.

Potem zabrałeś go na Nintendo?

Okazaki: Wcześniej mieliśmy już plany przeniesienia Bayonetty i Bayonetty 2 na Nintendo Switch. Został wychowany.

Kamiya: Kiedy próbowaliśmy dowiedzieć się, czy na to pozwolą, byli optymistami.

Okazaki: Następnie otrzymaliśmy od Kamiyi-san pełen pasji reportaż wideo na temat tej gry. Osobiście uważam, że to był ostatni impuls, który sprawił, że ta gra stała się rzeczywistością.

Kamiya: Mówiąc o tym, myślę, że zostałem poproszony o nakręcenie teledysku przez (CEO Atsushi) Inaba (śmiech). Powiedział, że chce bezpośrednio pokazać pasję twórcy. Powiedziałem wcześniej, że prawie nie miałem żadnego związku z Bayonettą 2, ale napisałem tę historię i myślę, że w większości zachowali ją nienaruszoną. Widząc, że został dobrze przyjęty, chciałem jeszcze bardziej poszerzyć świat dla fanów, a także chciałem rzucić sobie wyzwanie. Dlatego byłem naprawdę szczęśliwy, że mogliśmy zagrać trzeci mecz. Nie przesadzam, gdy mówię, że mam wieczny dług wobec Nintendo.

Bayonetta 3 jest już dostępna dla Switcha.


Tłumaczenie dostarczone przez SatsumaFS na zlecenie Nintendo Everything.

Leave a Comment