Infinity Ward ujawnia zmiany w premierze Modern Warfare 2 wprowadzone po becie

Infinity Ward ujawnił niektóre zmiany, które zostały wprowadzone do Call of Duty Modern Warfare 2 w odpowiedzi na opinie z bety gry przed jej premierą jeszcze w tym tygodniu.

W publikować na stronie studia, zespół podzielił kilka kategorii zmian, w tym dźwięk, interfejs użytkownika i ruch. Większość tych zmian pochodzi z opinii dotyczących trybu wieloosobowego, ale będą one również dotyczyć kampanii fabularnej.

Pełna lista zmian brzmi następująco:

Widoczność wroga

  • Dodano ikony diamentów nad głowami wrogów. Powinno to ułatwić graczom wyraźną identyfikację przeciwników w grze.
  • Ponadto kontynuowaliśmy ulepszanie oświetlenia i kontrastu, aby zapewnić lepszą widoczność wrogów.

Dźwięk

  • Zmniejszyliśmy ogólny zasięg odgłosów kroków, pozwalając wrogim graczom zbliżyć się do celów, zanim będą w stanie wykryć kroki. Kontynuowaliśmy również ulepszanie dźwięku kroków członków drużyny, które będą teraz cichsze po potwierdzeniu wersji beta.
  • Zakres głośności efektu dźwiękowego aktywacji dla ulepszenia pola Martwej ciszy został drastycznie zmniejszony.

Trzecia osoba

  • W oparciu o opinie z bety celowniki pozostaną teraz w widoku trzecioosobowym dla optyki z małym zoomem. Tylko optyka o dużym zbliżeniu (od ACOG wzwyż) oraz optyka specjalistyczna, taka jak optyka hybrydowa i termiczna, powrócą do widoku pierwszoosobowego. Wierzymy, że poprawi to wrażenia z perspektywy trzeciej osoby, zachowując jednocześnie równowagę rozgrywki. Opinie na temat tego trybu były bardzo pozytywne i będziemy nadal badać jego zastosowanie jako modyfikatora.

Pistolety

  • Kontynuowaliśmy ulepszanie broni w grze na podstawie opinii graczy beta i danych z gry. Gracze mogą spodziewać się więcej szczegółów dotyczących dostrajania broni, ponieważ będziemy nadal wspierać po premierze.

interfejs użytkownika

  • Ciężko pracowaliśmy nad wieloma aktualizacjami naszego interfejsu użytkownika, które ułatwiają dostęp i dostosowywanie ładunku. Poprawiliśmy nawigację w menu i będziemy nadal optymalizować nasz interfejs użytkownika.

Ruch

  • Zjeżdżalnia, zawieszenie półki i nurkowanie zostały dodatkowo ulepszone. Zajęliśmy się również niektórymi exploitami ruchu po wersji beta.

Swatanie

  • Wprowadziliśmy kilka zmian, aby ograniczyć rozpad poczekalni między meczami. Z niecierpliwością czekamy na przetestowanie go na dużą skalę i na Wasze opinie.

Call of Duty: Modern Warfare 2 wystartuje na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S w piątek, 28 października, chociaż kampania jest dostępna od października dla tych, którzy zamówili grę cyfrowo. 20. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź recenzję kampanii IGN (lub obejrzyj wersję wideo poniżej), w której opisano ją jako „niesamowitą i zbyt znajomą”.

Kenneth Shepard jest pisarzem zajmującym się grami, rozrywką i queerem w Internecie. Znajdź go na Twitterze pod adresem @shepardcdr i posłuchaj jego dwutygodniowego podcastu z retrospektywną grą Normandy FM, który obecnie obejmuje Cyberpunk 2077.

Leave a Comment