Gracze Modern Warfare 2 nienawidzą menu wyglądających na Hulu

Agent używa gogli noktowizyjnych o wartości 200 000 USD, aby zrozumieć interfejs użytkownika MW2.

obrazek: Aktywacja

Call of Duty: Modern Warfare 2 jest pozornie grą o strzelaniu ludziom w twarz. Ale jak w wielu nowoczesnych grach, chodzi również o zabawę w przebieranki i przemierzanie nieskończonego morza przedmiotów do odblokowania i kosmetyków, które można zarobić. Chociaż strzelanie jest dobre, strumień ofert między nimi sprawia, że ​​niektórzy gracze szaleją i chcą, aby Infinity Ward po prostu trzymał się układu z 2019 roku. Nowoczesna Wojna ponowne uruchomienie franczyzy.

Wraz z oficjalną premierą gry dzisiaj na PlayStation, Xbox i PC, wielu graczy uruchamia ją po raz pierwszy i wariuje, ponieważ są bombardowani menu, ikonami i widżetami, które ich przytłaczają i dezorientują. Ogólna atmosfera jest taka, jak w przypadku nowej usługi przesyłania strumieniowego lub aplikacji mobilnej, w której nieustannie są sprzedawane przez reklamy, gdy różne elementy treści krzyczą na siebie, prosząc o Twoją uwagę. Nie różni się to od tego, jak nadchodzi remont na ekranie głównym Xbox wygląda jak gigantyczny billboard Game Pass.

Jednym z największych winowajców jest poziome wyrównanie kafelków dla wszystkiego, od luf broni po tekstury kamuflażu. Zamiast przewijać w górę iw dół, jak robili to od lat gracze na PC i ich odpowiedniki na konsolach, opcje teraz przesuwają się od lewej do prawej. Zamiast na przykład przeszukiwać określone kategorie kamuflażu, gracze muszą przewijać jedno gigantyczne repozytorium. Boże dopomóż, jeśli chcesz Fratturę, ostatnią na liście. „Dlaczego do diabła zatrudnili kogoś z Hulu do zaprojektowania całego interfejsu użytkownika?” jeden gracz napisał na Nowoczesna Wojna subreddit.

Zrzut ekranu pokazuje funkcje MW2 ukryte w menu głównym.

The main menu screen is also a source of frustration. Rather than separate out the campaign, multiplayer, co-op missions, and other modes, everything is mashed together. Some of the icons are super big, while other options, like for changing Quick Play settings, are very tiny. And then there’s the back button, which you might think would take you back one step in the menu interface, but instead cancels out of it entirely.

The issues range from unintuitive to inefficient, and have lots of players pining for the less flashy but simpler to navigate UI from 2019 Nowoczesna Wojna. „Kafelki poziome są wystarczająco złe dla platformy streamingowej, ale absolutnie bezcelowe w przypadku gry takiej jak CoD” – napisał inny gracz. „Mogą używać starego interfejsu użytkownika z MW19 i zajęłoby to o wiele mniej pracy niż to gówno.

Poprawki projektowe są zawsze kontrowersyjne, ale gracze byli narzekać o interfejsie użytkownika dla MW2 wracając do bety multiplayer sprzed miesiąca. Kafelki, rozmiary ikon i rozmieszczenie są głównymi winowajcami, a gracze oskarżają grę o naśladowanie układu bardziej przyjaznego dla urządzeń mobilnych. Ale szerszym problemem jest po prostu ogólna złożoność tego, jak dotrzeć do prostych przyjemności, do których przychodzą ludzie Call of Duty za: dostosowywanie broni i zbieranie zabójstw.

Totem Nieskończoności potwierdził opinie interfejsu użytkownika podczas pierwszej fazy bety dla wielu graczy. „Widzieliśmy opinie o trudnościach w dostosowaniu pakietów świadczeń, zarządzaniu obciążeniem i dostępie do zbrojowni” napisał we wrześniu. „Znaleźliśmy pewne problemy z UX, a także pewne błędy – są to rzeczy, których nie będziemy w stanie naprawić na czas drugiego weekendu beta, ale są one najważniejsze przed premierą”.

Nie jest jasne, czy przyszłe modyfikacje są w toku, czy są jeszcze w fazie dyskusji. Sama rozgrywka na razie wydaje się przyzwoita i z pewnością będzie mile widzianą zmianą dla graczy rozczarowanych ubiegłorocznym multiplayerem. Call of Duty: Straż przednia. Więc jeśli nie lubisz tupać przypadkowych nieznajomych w szybkiej grze i nienawidzisz dobierania graczy na podstawie umiejętności, w takim razie nie masz szczęścia.

Leave a Comment