Adaptacyjny kontroler Xbox został prawie złomowany, zanim zespoły z Microsoftu się zbuntowały

Xbox Adaptive Controller Microsoftu prawie nie trafił do produkcji, ale wygląda na to, że zespoły z całej firmy wkroczyły, aby zobaczyć, jak projekt otrzymuje finansowanie.

W rozmowie z Pogranicze, wiceprezes Microsoftu ds. Windows i urządzeń, Robin Seiler, ujawnił, że Xbox Adaptive Controller był kiedyś „na liście cięć” i był zagrożony utratą funduszy. Kontroler początkowo był kierowany przez pracowników, aby poprawić dostępność, a jego pierwsze iteracje były widoczne podczas korporacyjnych hack-a-thonów.

Według Seilera pracownicy z zespołów Xbox i Surface uratowali projekt, co doprowadziło do współpracy między globalnymi oddziałami, które zdecydowały się „urzeczywistnić”.

Seiler mówi, że gdy zespoły miały problemy z budżetem, odpowiadały: „Nie, to jest naprawdę ważne dla świata. Nie chodzi o przychody czy pozycjonowanie marki; po prostu ważne jest, aby ludzie mogli grać w gry, jeśli chcą”.

Pracownicy Microsoftu opisują zmianę kulturową po wprowadzeniu na rynek adaptacyjnego kontrolera Xbox firmy, faworyzującą inkluzywność. Przesłanie pozostaje spójne i pojawiło się dopiero w zeszłym miesiącu podczas Tokyo Game Show, kiedy szef Xbox Phil Spencer i wiceprezes firmy Sarah Bond podkreślili znaczenie przełamywania barier między graczami. Bond podkreślił adaptacyjny kontroler Xbox, podczas gdy Spencer opisał pragnienie, aby wszyscy grali razem „bez względu na twoje umiejętności”.

Leave a Comment